Vanwestnaaroost.reismee.nl

24. SUPER(cup) Nieuws

Tess en Papa hebben het nieuws over de Supercup uitslag in Ned (020-Twente) in goede orde ontvangen: 0-1. Beter. Wij zijn er content mee :)

We zijn al weer twee dagen in Bkk. Het is drukkend warm (waar is de heerlijke zeewind gebleven?). Onze vluchten van Denpasar naar Kuala Lumpur en van KL naar Bkk verliepen spoedig en op tijd. We hebben allemaal weer veel stempels bij de diverse immigraties ontvangen. Gisteren zijn we naar China Town gegaan om nog wat onvoltooide shopping te verrichten. We hebben daar nog wat inkopen gedaan en zijn toen terug gegaan met de busboot. Lizzy en ik zijn daarna nog gaan wandelen naar de Reclyning Buddha (de liggende Buddha van goud > Wat Pho voor de liefhebber). Na de tempel en de Buddha liepen we verder en kwamen in een lokale markt terecht en aansluitend op een universiteitscampus. Daar hebben we nog even geholpen met engelse les. Haha.

In de avond zijn we nog over Khao San Road gelopen, ook daar werden de nodige inkopen gedaan. Vandaag zijn we naar de weekend-market geweest, ook dat was de 2e keer en werd wat aan nog te verrichten inkopen gedaan. We zijn terug met een stadbus gegaan, wat weer een ervaring op zich was.

Alle indrukken passeren zo nu en dan nog eens de revue. We hebben ongelofelijk veel gezien en gedaan. Prachtige dingen gezien en ook minder mooie dingen natuurlijk.

LAter meer over onze avonturen, Ciao