Vanwestnaaroost.reismee.nl

26. Tess' laatste verhaaltje. (:

haaaaay,

mn laatste nacht in dit bed, en dan zit alles erop. dan heeft het ook wel lang genoeg geduurd. Lizzy, Robin en ik zouden het niet langer meer kunnen denk ik. we worden nu helemaal gek van elkaar en zijn helemaal kapot. maar we hebben er dan ook een super mooie/leuke reis opzitten (:

gisteren hebben we gewoon lekker uitgeslapen en daarna de bus gepakt en heel de dag geshopt. vandaag hetzelfde verhaal. Robin en Lizzy hebben de bus terug naar het hotel gepakt omdat ze zich ziek voelde. Papa, Nannie en ik zijn nog even gebleven.

Robin en Lizzy zijn nu nog even naar khaosan road, en ik lag al bijna te slapen en toen dacht ik; hun hebben de sleutel van de kamer niet mee. dus ik kan hem wel afgeven bij de receptie, maar dan word ik eerst wakker geklopt door hun omdat zij daar natuurlijk niet aan denken. dus nu wacht ik hier beneden maar. zit ik hier in mn onderbroek en tegroot vest met een lekkere strawberry shake. het duurt alleen wel lang want ik ben hartstikke kapot en wil slapen..

morgen wordt het spullen inpakken, uitzoeken, inpakken en inpakken. en voor de rest niet zoveel meer. om 4 uur met de taxi naar het vliegveld en om half 9 vliegen we. dat vliegen heb ik nog best wel zin in, want de vorige 3 vluchten moest je al het eten en drinken betalen, nu komen weer 2 grote vluchten met grote vliegtuigen en dan kan je alles gewoon vragen en dan brengen ze het. ik weet wel zeker dat ik 10000x op het belletje boven mn stoel ga drukken: peanuts please, tea please, do you have a snack ? more peanuts please. haha, daar heb ik dus wel zin in, laat die mensen maar vaak heen en weer voor mij lopen!

Tongue out

mn tijd zit er weer op, dus ik bestel nog maar een shake en ga zitten wachten. dit was niet echt een interesant verhaaltje ofzo, je kan eruit aflezen dat het pute verveling is, haha.

xxxxxxxxxxxx

Reacties

Reacties

Dominique

Ha Luitjes,

Een hele goede terugvlucht.
Groetjes,
Dominique

Mar

Goede reis terug!

XXX

oma & opa M

ook wij wensen jullie een veilige thuiskomst.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!