Vanwestnaaroost.reismee.nl

05. Reis en aankomst

Woensdagmorgen, 8 uur plaatselijke tijd in Bangkok. Iedereen ligt nog op bed, of is zich aan het klaar maken voor de 1e dag, dus heb ik even de tijd om snel wat te vertellen over de reis.

Heb net gelezen dat Ned naar de finale is. Dat is mooi. Niets van mee gekregen, want de wedstrijden van 20.30 uur zijn hier dus om 01.30 uur en dat trokken we niet meer na de vermoeiende, doch snelle reis. De finale gaan we wel proberen te zien natuurlijk.

De meiden zullen in de loop van de dag zelf wel hun ervaringen vertellen, maar ze hebben genoten. Wij ook. We vertrokken uit Amsterdam met vertraging van ca 10 minuten. De vlucht was echter sneller dan het schema. Uit Frankfurt ging het met Qatar richting Doha, de hoofdstad van het kleine oliestaatje Qatar. We kwamen daar om circa 05.30 uur aan en toen was het al 34 graden. Mijn god wat een hitte daar in die woestijn. Een zee van zand en een zee van warmte. Qatar is zwaar islamitisch en dat was te zien. Een en al burkha's, maar ook veel sjeiks en ander mannelijk volk in witte jurken met tulbanden of hoedjes. De meiden waren een bezienswaardigheid in hun mouwloze hempjes. Als een haan loop ik achter de kippetjes aan en hou alles in de gaten. Er zal maar zo'n sjeik op je afstappen en een bundeltje kamelen willen ruilen voor een van de hoogblonde dames........

Vanuit Qatar ging het richting Bangkok. Ook weer goed op schema. Dit vliegtuig was overigens het beste, ruimste en we hadden een goede vlucht. Met de taxi (gelukkig een grote wagen gevonden) richting hotelletje. Even gegeten (meiden lekker frisse fruit shake er bij) en nog even rond kort gelopen met Liz. Om 23.00 uur lag iedereen volkomen bekaf (maar voldaan)in of op zijn mandje. De eerste indrukken zijn: tjeeee wat gaaf, wat cool, owww heerlijk etc etc etc.

Het is bewolkt, maar wel lekker warm. Vandaag gaan we rustig aan starten. Wennen aan alles is vandaag het motto. Ik ben benieuwd.

Ciao

Paul

opa & oma

we waren blij te horen dat jullie goed waren aangekomen, toch wel spannend zo'n reis.
Ja en dan wint Nederland de 1e halve finale met 3-2 van Uraqau na eerst een pracht doelpunt (1 streep) van v. Bronkhorst, dan vlak voor rust toch nog 1-1, na rust werd Ned. steeds beter, goed voelbal en schoot Wesley S. snoeihard in de l.benedenhoek, uit een prachtige voorzet van Kuyt (ja hij weer !!!) kopt Robben hem er keihard in, een juweel. En nu maar afwachten wie we in de finale treffen, straks weten we het. Overal feest, nu al!!!

Heleen

Fijn dat jullie heel zijn aangekomen. super leuk zo'n verhaal, geweldig geschreven natuurlijk ook. hele fijne tijd en wen er lekker aan daarzo. maak het vijf weekjes je eigen. ik denk wel aan jullie hoor, en waan mezelf 's nachts ook ergens op zo'n eiland daar in thailand. Phuket ofzo, met een bootje geweldig!aaaahhh we spelen zondag tegen SPANJE! oelalaaa
spannend, robin wij missen je erg! we gaan de finale kijken in amsterdam, eerst naar zee en dan 's avonds zo door.

ik hoor het allemaal wel (lees)

ciaoooo bella's kus

Martin de Bree

Zo te lezen gaat alles goed. veekl plezier op jullie mmoie reis.

groet,
Martin

BTW, onze LOM workshop staat op 98 inschrijvers

Giel

Lekker blijven bloggen Paul, leuk om te lezen. En.. houdt je kippetjes in de gaten he Arie (Haan) ;-)