Vanwestnaaroost.reismee.nl

18. Maleisie en Tess gaat niet samen.

Tess weer hier!

Van Ao Nang (Thailand) met de busjes reis die Lizzy ookal had geschreven naar Georgetown (Maleisie). dat ging al niet zo heel goed, we moesten 800km reizen en na 200km kreeg ik hele erge steken in mijn hoofd. maar daar konden we niet zoveel aan doen, dus gewoon verder gaan! een aspirine, maar meer konden we niet doen. toen kwamen we in Georgetown aan, we moesten nog 10 minuutjes lopen met de koffers naar het hotel. dat ging allemaal nog wel goed. wel warm en veel hoofdpijn, maar het ging nog wel. het was toen ongeveer half 9 en ik ben gelijk op bed gaan liggen. Papa, Nannie, Lizzy en Robin zijn nog ergens wat gaan eten maar ik bleef daar liggen. daarna kwam de nacht, verschrikkelijk was dat. ik heb heel de nacht overgegeven, liggen huilen, schreeuwen en nog meer overgegeven. later (om 4 uur) heeft Robin papa maar gehaald en kwam hij weer met allemaal pilletjes. en als je me een beetje kent weet je dat ik geen pillen in kan nemen en daar niet echt heel erg van hou. maar toch maar ingenomen want ik had verschrikkelijk veel hoofd&buik pijn. hier waren het nog vooral de steken in mijn hoofd die zo erg waren. de volgende dag zouden we de canopy walk gaan doen, door de bergen over touwbruggetjes lopen, een van de dagen waar ik erg naar uit keek. dus ik ging toch maar mee. ik heb niet zoveel gezegd want ik voelde me nog niet zo goed. kwamen we daar, bleek dat het niet doorging. toen zijn we toch de berg op gegaan en hebben we wel van het uitzicht genoten, maar toch jammer.. later nog even een grote tuin beneden het park in, waar weer super veel apen enzo liepen, altijd leuk. (:

(ondertussen was het enige wat ik binnenkreeg water om al die pillen mee in te nemen) toen zijn we even een shoppingmall ingegaan en even naar de mcdonalds geweest. daar wist ik dan nog wel een half zakje van een kleine patat en een kleine cola naar binnen te krijgen. die nacht was weer leuk, ik lag vroeg ik bed en nog voor het 00:00 uur was had ik al honderd keer overgegeven. dus maar weer pilletjes bij papa gehaald en daarna heb ik wel goed geslapen.

yes, 1 dag in Georgetown en gelijk weer reizen! nu naar Kuala Lumpur. die reis was in een bus met stoelen die evenbreed zijn als de tafels op school, bijna 2 persoons stoelen. maar nog steeds had ik veel pijn. weer 800km lang.. die steken in mijn hoofd waren wel weg, nu was het meer mijn buik die helemaal samentrok. maar ik had dan ook van 4 dagen helemaal niks in me want ik spuugde alles er gelijk weer uit. in Kuala Lumpur ben ik met papa naar het ziekenhuis gegaan, wat een gedoe. moet je je eerst aanmelden, dan moet je naar kamer 6. dan geven ze je een papiertje voor kamer 9, dan moet je naar kamer 5, dan wachten wachten wachten wachten, dan weer naar 6, dan prikken ze een heel buisje bloed, moet je wachten wachten wachten, dan weer naar kamer 9, dan weer naar kamer 6, dan word je langer dan een uur in een ijskoude kamer aan een infuus gelegd, dan moet je daarna weer wachten, naar kamer 9 en dan mag je gaan en morgen terugkomen. yes! en natuurlijk niet vergeten weer allemaal pillen erbij. yes yes!

de volgende dag weer geen ontbijt voor mij, dus al dag 5 ofzo zonder iets in mijn lichaam. weer naar het ziekenhuis, weer bloedprikken maar dit keer waren we er in 40 minuten al weg. Robin en Lizzy even ergens in een Mcdonalds meeten en toen naar de TwinTowers. dat ging allemaal wel, ik was wel erg moe enzo maar de pijn was sinds het infuus wel minder. 's middags rusten zodat ik 's avonds nog over de grote nachtmarkt voor ons hotel kon lopen ook (:

de volgende dag weer reizen, eerst stukje lopen, toen skytrain, bus en toen op het vliefveld gekomen. nog even snel voor de vlucht mijn pilletjes inemen en dan weg uit Maleisie, YES! want Maleisie en Tess is dus echt niks. het enige wat ik van Maleisie heb gezien was de weg naar het ziekenhuis.. dus als je dit zo van mij leest is Maleisie echt een aanrader, nietwaar? ;) (uiteindelijk was het waarschijnlijk voedselvergiftiging)

ik en mijn pilletjes zijn nu zomaar ineens op Bali! zonder pijn, alleen heel snel moe. dus ik ga nu ook lekker slapen en morgen ochtend om 5:30 mijn bedje (met klamboe eromheen) uit om dolfijnen te spotten!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Reacties

Reacties

moeders

Hee Tess, Tjee wat ontzettend vervelend allemaal. Wil nu bijna allemaal van die dingen zeggen die moeders dan altijd zeggen, zoals drink je wel genoeg en eet je wel gezond hahaha. Maar je bent natuurlijk niet alleen en er wordt vast goed op gelet. Nou hoop dat je op Bali lekker opknapt, als ik het reisverslag zo lees is dit ook een wat rustiger periode van de vakantie en dat is misschien wel even lekker.
Nou, hier staat heel de kamer vol spullen(je kent het wel hahaha) Stan gaat vanavond de auto in pakken.
Nog veelplezier daar en ben benieuwd of je veel dolfijnen ziet zou wel super zijn he?
Liefs en een hele dikke knuffel van mij XXXXXXXXX

oma.

Wat jammer tess,dat je zo ziek was!Dan zou je het liefst heel de dag in je bedje blijven.Gelukkig ben je alweer wat opgeknapt.Doe het maar rustig aan op Bali! Zitten jullie bij Sanur of Kuta Beach.Pas op voor de hoge golven.BeterschapXXXXXXX oma&opa

Stan

Sneu Tess. Het treft ook altijd jou hè. Ziek, zwak en misselijk zijn tijdens uitjes of vakantie. Kun je niet tegen de spanning meid? (: We hadden ondertussen al wel begrepen dat het beter met je gaat. Gelukkig maar. Er komen nog zoveel dingen aan om van te genieten. Is de vermoeidheid nu ook al een beetje verdwenen? Geniet er met zijn allen nog goed van. Ook jullie zullen het gevoel hebben dat de tijd vliegt. We kijken uit naar de volgende reisverslagen.
Groetjes, ook van je broertje.

Mar

Jammer hoor Tess. Is natuurlijk erg vervelia als je je niet lekker voelt, maar gelukkig gaat het nu weer beter dus hoppa weer volop verdergaan met genieten ;)

mats

hoi Robin Tess Lizzy Paul en Nannie alles goed? met mij wel hoor. Super dat jullie op Olifanten mochten rijden mij lijkt dat wel eng. in ieder geval ik hoop dat julli het leuk en gezeg hebben wij wel hoor. IK kijkde hele tijd films met name the simpsons movie. Super vette film. In het begin van de film ziet homer een varken hij hoet hem maar marge vindt dat geen goed idee. Maar dan zegt homer hij kan een imitatie van jou en dan trekt homer aan de staart en dan doet het varken eeehooooo en dan moet homer laggen. Dieper in het verhaal verhuist de familie de simpsons naar alaska daar vindt marge het stom en zij vertrekt weer naar huis met de kids. Maar wij ziten in een mooi hotel zeg er is een zwembad en een badik ga zo slapen maar ik heb vrienden blauwe witte en neusje. ik hoop dathet nog goed verloopt want dan gaat het goed ik mis jullie maar naa de vakantie zie ik jullie weer. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ons xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx mama xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxstan xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx je coole broertje jo sisters en andere mensen

mama

hahahaha na je coole broertje schrijf ik nog even. we zijn vandaag om 05.30 uur vertrokken en waren on ongeveer om 19.30 uur in het hotel.We hebben vandaag ruim 1300 km gereden dus hoeven morgen nog maar minder dan 300 km. Zijn we lekker vroeg op de camping. Mats heeft zichzelf vermaakt en wel 3 x de simsons gekeken;-).De reis ging lekker vlotjes geen files.
Het is hier ook lekker warm 30 graden maar de airco stond al lekker aan op de hotel kamer. En.......hoe was jullie dolfijnen spot avontuur???? Hebben jullie veel dofijnen gezien.Ik vind het wel raar om zo maar met z'n drietjes op vakantie te zijn hoor, maar ga er wel van genieten. Liefs en een dikke knuffel xxxxxxxx

Stan en Mats

Wij vinden het ook heel raar om zonderde meiden op vakantie te gaan!!!! Niet alleen mama hoor. En wij missen jullie ook. Tot gauw. X

The sister, Robin

Hahaha, aaah Mats wij missen jou ook hoor! Maar geniet maar lekker van de vakantie, lekker zwemmen in de zee en door Tossa & lloret lopen, leuk leuk.

Het was niet eng hoor op de olifanten (lizzy vond eerst van wel, maar later niet meer) Het was hardstikke vet!

We zitten nu op Bali, en het is hier geweldig! Gisterennacht hebben lizz en ik de hele nacht in the dolfin bar gezeten en gezongen met onze vrienden (hahaha) een paar jongens die hier elke avond zingen en gitaar en djembe spelen in een bar, ik heb ook nog met ze gezongen..supergezellig! De mensen zijn hier zo aardig.

We hebben gisterenochtend dolfijnen gezien, zooo leuk. Ze maakte op een gegeven moment ook slato's, en je kon er heel veel zien..echt leuk.

Met tess gaat het nu weer beter, ze4 is wel erg moe..maar dat gaat wel weer over, was wel vervelend hoor, tess die zo dood ziek was! Maar gelukkig gaat het nu weer.

Mama, stan & mats heel veel plezier op vakantie!

Ik ga weer even veder op internet, groetjes en kusjes Robin! xxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!